Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Master i farmasi Kateřina Nezvalová-Henriksen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Human teratogens - what is known about the mechanisms of drug-induced birth defects?

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Siv.Ing. Ove Alexander Høgmoen Åstrand ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The chemistry and biological activity of HDAC inhibitors.

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Cand.pharm. Nataša Nikolić ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Regulation of metabolism by molecular clocks.

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Cand.pharm. Rune Amundsen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Current challenges in the assessment of transporter mediated pharmacokinetics and drug-drug interactions .

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Master i farmasi Anne Cathrine Vestrheim ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The emergence of pathogenic fungi: The greatest fret to plant and animal species?.

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrup

Cand. pharm. Karen A. Boldingh Debernard ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The role of autophagy in neurodegenerative diseases.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

M.Sc. Maria Teresa Calejo ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Responsive vectors for polynucleotide delivery: Architecture and mechanism of action.

Tid og sted: , Seminarrom 2, (B2.U002), Rikshospitalet

Cand. pharm. Ingjerd Sæves ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Molecular mechanisms of glucocorticoid actions.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

M.Sc. Caroline Stokke ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: CRISPR: utvikling av et mikrobielt forsvarssystem.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Cand. pharm Hanne Lund ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Glycoproteomics: enrichment and Mass Spectrometry analysis.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Cand. pharm. Ingvild Austarheim ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Probiotics for use in humans: what is known on hard facts?

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Master i teknologi Siril Skaret Bakke ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Role of obesity-induced inflammation in the crosstalk between adipose tissue and skeletal muscle.

Tid og sted: , Auditorium U35, Helga Eng

Cand. pharm. Karine Wabø Ruud ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Global, regional and primary health care level challenges to antiretroviral therapy provision, with a focus on South Africa.

Tid og sted: , Aud. på Vinderen psykiatriske, Forskningsveien 7 (inngang A)

Cand. pharm. Gry Vibeke Bakken ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Gamle og nye forklaringer på psykoser: Hvordan virker egentlig antipsykotika?

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Master i farmasi Ravinder Singh ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Current formulation approaches for poorly soluble drugs.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

M.Sc. Yasser Mahmoud Ali Mohamed ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Mida-protected Boronate Esters: Properties, Synthesis and Applications in the Total Synthesis of Natural Products.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Cand.scient Øyvind Jacobsen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Peptides as drugs - challenges and solutions.