Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i teknologi Renate Kristianslund ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Recent Advances in Stereoselective Alkene Halogenation Reactions: Application to Medicinal Chemistry and Natural Product Synthesis.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Veronica Krogstad ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Translation of in vitro metabolism/transport data to in vivo using physiologically based pharmacokinetic modelling.

Tid og sted: , Auditoriet på STAMI, Gydas vei 8

Master i farmasi Lars Peter Engeset Austdal ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Pax6 in development and evolution.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Anthony Prandina ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Bacterial versus human cell metal acquisition strategies.

Tid og sted: , Auditorium 1, Farmasibygningen

Master i molekylærbiologi Julia Isabel Tandberg ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Fish vaccination in Norway, licensed vaccines and future perspectives.