Publisert 19. feb. 2024 15:57

Eit varmare klima kan gjera at det vert farlegare å gå i fjellet.  Når evig is, snø og permafrost tinar i bratte og ustabile fjellparti kan det utløysast steinskred, og hengebrear kan gi isskred. Professor Bernd Etzelmüller, Institutt for geofag er intervjua saman med fleire andre i prosjektet 'Klimarisiko i Jotunheimen' av NRK.

Publisert 19. feb. 2024 15:20

Det har vore fleire vulkanutbrot dei seinaste åra på Reykjanes-halvøya og Fagradalsfjall-vulkanen. Det siste store utbrotet var den 14. januar i år. I eit innlegg i 'Forskersonen' på forskning.no skriv forskar Olivier Galland, Njord og Institutt for geofag om utfordringane med å varsla vulkanutbrot.

Publisert 1. feb. 2024 16:27

På Yamal- og Gydan-halvøyene i Sibir finnes 8 store kratre som forskere lenge har lurt på hvordan har oppstått. Nå kan et team av forskere fra Institutt for geofag; H. Hellevang, M. Ippach, S. Westermann og M. Nooraiepour ha løst mysteriet for hvordan de har blitt til. En ny studie har fått stor oppmerksomhet i medier fra hele verden.