Tidligere

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M. Sc. Johan Magnus Axelsson ved Institutt for teoretisk astrofysikk  avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Probing the dark ages and the reionization epoch with 21-cm experiments

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M. Sc. Mikjel Thorsrud ved Institutt for teoretisk astrofysikk  avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The cosmological constant problem.

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M.Sc. Eirik Gjerløw ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Rosetta and the comet 67P/Churyumov-Gerasimenko.

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M. Sc. Kosovare Olluri ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Super-flares and their impact on Earth's environment.

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M. Sc. Kristin Mikkelsen ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Weak lensing.