Tidligere

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M. Sc. Marit Sandstad ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Dark matter candidates.

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet)

M. Sc. Hans Arnold Winther ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Inflation.

Tid og sted: , Rom 209 (Auditoriet)

M. Sc. Gregal Joan Maria Vissers ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Flares on active dMe stars and their impact on life on nearby extrasolar planets.

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M.Sc. Dan Henrik Sekse ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Solar abundances - helioseismology is right!

Tid og sted: , Rom 209 (auditoriet), Svein Rosselands hus

M.Sc. Nuno Miguel Rodrigues Guerreiro ved Institutt for teoretisk astrofysikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: What causes 'superflares' on other stars?