English version of this page

Aktuelt

Aktuelt og "I media" artikler der forskere fra Seksjon for geodidaktikk har bidratt. Listen er ikke fullstendig og noen oppslag er på engelsk.

Publisert 26. apr. 2024 17:02

Søkartala i Samordna opptak 2024 for høgare utdanning er klare, og mange ynskjer å studera ved høgskule og universitet i år. For dei to studieprogramma i geofag ved Institutt for geofag ved UiO er det ein fin oppgang i antal fyrstevalssøkarar sett i forhold til fjoråret.

Publisert 20. feb. 2024 09:27

Geovitenskaplig karrieredag 22. februar er en unik mulighet for GEO-studenter til å utforske fremtidige karriereveier. Det blir stands, seminar, presentasjoner, og gratis lunsj.  Delta på Geovitenskaplig karrieredag på torsdag, og få verdifull innsikt og bli inspirert!

Publisert 4. des. 2023 12:13

Årets forelesere for 2023 er nå utnevnt av studentene og Geofaglig Fagutvalg – GFU. Gratulerer til Henrik Svensen og Karianne Lilleøren som får denne gjeve prisen og anerkjennelsen fra studentene i år.