Prøveforelesninger

Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1, Kjemibygningen

M.Sc. Knut Erik Knutsen ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Topological insulators: From fundamental physics to device applications"

Tid og sted: , Lille fysiske auditorium, Fysikkbygningen

M.Sc. Ethan Schuyler Long ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "SiGeSn alloys for IR detectors"

Tid og sted: , Auditorium 1, Kjemibygningen

M.Sc. Helge Malmbekk ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "The interplay between optical and electrical analysis of defects in semiconductors: difference and complementarities"

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

M.Sc. Mareike Trunk ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "ZnO-based materials and nanostructures for solar cells - possibilities and challenges."

Tid og sted: , Auditorium 2, Kjemibygningen

M.Sc. Chi Kwong Tang ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Closing the metrological triangle: Use of macroscopic quantum effects to measure current, voltage and resistance."

Tid og sted: , Lille fysiske auditorium, Fysikkbygningen

M.Sc. Pekka Tapio Neuvonen ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Physics of graphene"

Tid og sted: , Lille fysiske auditorium, Fysikkbygningen

M.Sc. Lars Sundnes Løvlie ved Fysisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: :"Survey of wide band-gap semiconductor materials for renewable energy – critical challenges for the materials and devices"